Hotelowe F.A.Q.

czyli o prawie wszystkim w pytaniach i odpowiedziach...

 

Gdzie dokładnie mieści się hotel?

Hotel położony jest wśród malowniczych pól, łąk i lasów z dala od zgiełku dużego miasta, w miejscowości Bukowiec pod Czarnkowem.

 

Gdzie znajdę wskazówki, jak dotrzeć do hotelu?

Dokładny opis dojazdu, mapa a także współrzędne GPS podane są na stronie internetowej hotelu, w zakładce MAPA DOJAZDU. Pod samą bramę hotelu można podjechać samochodem. Dojazd po zjechaniu z drogi nr 174 drogą gruntową.

 

Czy hotel przyjmuje wszystkie zwierzęta?

Pod opiekę przyjmujemy przede wszystkim psy i koty. Zapewniamy opiekę czworonogom bez względu na ich wielkość. Gościliśmy już u nas maleńkie Yorkshire terriery oraz ogromne Wilczarze Irlandzkie.

Zdarzyło się, że jako towarzystwo dla psa spędził u nas trochę czasu i królik.

 

Kim są hotelowi opiekunowie zwierząt?

Hotel prowadzony jest przez rodzinę, która od lat zajmuje się swoim niewielkim stadkiem siberianów husky. Można by rzec, że psy to ich hobby, pasja, to ich całe życie...

Swoją wiedzę o psach, sposób zagospodarowania psich wybiegów oraz umiejętne zapewnienie gościom tego, czego potrzebują najbardziej poparte jest zatem nie tylko wiedzą teoretyczną, ale i długoletnim doświadczeniem.

 

Gdzie zakwaterowane zostają zwierzęta? 

Na Gości Hotelu czekają specjalnie przygotowane duże, zadaszone boksy (w każdym boksie znajduje się psia buda) oraz obszerny, ogrodzony teren, po którym psy mogą swobodnie biegać.

W chwili obecnej powstają dodatkowe psie pomieszczenia w specjalnie przystosowanym do tego budynku.
Istnieje także możliwość zapewnienia psu opieki "domowej".

 

Czy istnieje możliwość, by pies prowadzony był na spacer poza ogrodzony teren, na smyczy?

Tak, oczywiście.

 

Co zawiera w sobie cena pobytu?

W ciągu dnia czeka naszych gości czeka wiele wrażeń - wspólne zabawy, troszkę sportu bądź też zabiegi pielęgnacyjne...

Dokładamy wszelkich starań, by czworonogi czuły się u nas bezpiecznie i komfortowo, nie zmieniamy ich nawyków i przyzwyczajeń.
Dlatego też jesteśmy otwarci na Państwa prośby i uwagi. Przed przyjęciem pupila do hotelu spisujemy umowę i stosujemy się do indywidualnych potrzeb każdego z osobna.

 

Czy w razie potrzeby zwierzę ma zapewnioną opiekę weterynaryjną?

Tak, oczywiście. Jesteśmy w stałym kontakcie z lekarzami weterynarii. W razie konieczności lekarz dojeżdża do nas bądź my zawozimy zwierzę do przychodni. Nie ma tu znaczenia jaki to dzień tygodnia oraz która to godzina.

 

Czy za pobyt psa należy zapłacić przed, czy po zakończeniu pobytu?

Przyjęliśmy, że za zaplanowany pobyt czworonożnego gościa płaci się z góry, w dniu przekazania zwierzaka w nasze ręce. Oczywiście jeśli zdarzy się, że z jakich przyczyn zwierzę ma pozostać u nas dłużej pozostałą kwotę można wpłacić na konto bądź też po uprzednich ustaleniach telefonicznych dopłacić przy odbiorze. Wszystko zależy od tego, na ile dni dodatkowo pies, czy kot ma zostać u nas.

 

W jakich formach można dokonać płatności?

Płatność gotówką na miejscu lub na konto 51 1140 2004 0000 3002 7443 6404 (mBank)

 

Czy za opłacony pobyt zwierzęcia otrzymam fakturę VAT?

Tak, oczywiście.

 

W jaki sposób dokonać rezerwacji?

Hotel przyjmuje psy na podstawie umowy powierzenia psa pod opiekę. Umowę podpisujemy w dniu przyjęcia psa do hotelu.
Przypominamy, że pies jest przyjmowany do hotelu z:
aktualną książeczką zdrowia, aktualnymi szczepieniami, obrożą, smyczą i kagańcem.

Rezerwacji dokonujemy telefonicznie pod numerem telefonu: 0 602 213 069 lub 0 67 255 89 11 wypisując jednocześnie  formularz zgłoszenia (w przeglądarce Mozilla FireFox) lub formularz zgłoszenia (w postaci dokumentu *doc i przesyłając na e-maila: hotelumisi@antu.pl ).

 

W co na czas pobytu w hotelu powinniśmy zaopatrzyć pupila?

Psy i koty muszą posiadać książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami i odrobaczeniem. Dobrze również zaopatrzyć zwierzę w ochronę przed kleszczami i pchłami.

Rzeczą oczywistą jest posiadanie  przez psa obroży, smyczy, czy kagańca.

Żeby pies/ kot nie odczuwał aż tak silnie rozłąki można również przywieźć wraz ze zwierzakiem jego kocyk, legowisko.

 

Czy przed planowanym pobytem można przyjechać z psem na zapoznanie z terenem?

Tak, oczywiście.

Wcześniej jednak dobrze umówić się telefonicznie na taką wizytę, by tym samym nie zaburzyć dnia aktualnie przebywającym w hotelu zwierzętom.

 

Czy istnieje możliwość osobistego odebrania psa od właściciela?

Oczywiście istnieje możliwość odbioru psa z domu właściciela bądź też odwiezienia psa

do domu właściciela po jego pobycie w hotelu.
Koszt transportu w takim przypadku ustalany jest indywidualnie.

 

Czy istnieje możliwość pozostawienia psa w hotelu na dłużej niż miesiąc?

Tak, oczywiście.

Pobyt w hotelu jednorazowo ponad 30 dni, opieka nad psem w okresie leczenia lub rekonwalescencji, innych, indywidualnych życzeń właściciela (np. specjalne żywienie, zawiezienie na szczepienia itp.), a także warunki płatności, podlegają indywidualnym ustaleniom.